Markedsrelationer
Fagnummer
Fagtitel
Undervisningssprog
ECTS-point
Ansvarligt studienævn
Godkendelsesdato
Fagansvarlig
Udbudssteder
Niveau
Udbudsterminer
Varighed
Obligatoriske forudsætninger
Formål og sigte
Indhold
Målbeskrivelse
Målbeskrivelse - viden
Målbeskrivelse - færdigheder
Målbeskrivelse - kompetencer
Litteratur
Undervisningsform
Arbejdsbelastning
Eksamensbestemmelser
Prøve
Navn
Tidsmæssig placering
Ordinær prøve: juni
Omprøve: august
Deltagelse i omprøve kræver deltagelse i den ordinære eksamen i samme eksamenstermin. Det vil sige, at fx udeblivelse fra ordinær eksamen ikke giver adgang til omprøven.
Næste adgang til eksamen vil i givet fald være ved førstkommende ordinære eksamen
Udprøvninger
Prøve
Navn
Prøveform
Censur
Bedømmelse
Identifikation
Sprog
Varighed
Omfang
Hjælpemidler
Udlevering af opgave
Indlevering af besvarelse
ECTS-point
Uddybende information
Gruppesynopsis med mundtlig prøve.
Mundtlig eksamen: 30 minutters individuel prøve uden forberedelse og med udgangspunkt i synopsis
Synopsis: 20 dage til at udarbejde en gruppesynopsis. Dato for udlevering og aflevering fremgår af eksamensplanen
Gruppestørrelse: 3 – 5 studerende (studiegrupperne) . Underviseren afgør
Den studerende kan vælge af aflægge eksamen på dansk eller engelsk.
EKA
Ekstern kommentar
Bemærk - Faget er identisk med det tidligere fag Markedsrelationer, fagnummer 9600302.
Forbrugte prøveforsøg i tidligere identiske fag overføres.
Fag der er identiske med fag, der tidligere er bestået i hh. til gældende bestemmelser kan ikke tages om.
Fagudbud
Udbuds periode | Udbudstype | Profil | Uddannelse | Semester |
---|---|---|---|---|
Forår 2019 | Obligatorisk | MBA | Master i Business Administration | Master of Business Administration (MBA) | Odense | 2 |
Undervisere
Navn | Institut | By | |
---|---|---|---|
Jesper Strandskov | jst@sam.sdu.dk | Odense | |
Per Vagn Freytag | pvf@sam.sdu.dk | Odense |